Saturday 16 November 2013

Keinginan Wanita Ketika Bersetubuh

Hubungan intim umumnya dilakukan tanpa mengenakan busana.Namun, sebuah kajian mengungkap bahawa ramai wanita lebih menyukai bercinta tanpa menanggalkan busana. Mengapa?

Seperti dikutip dari laman Daily Mail, sebanyak 48 peratus daripada 1.563 orang yang terlibat dalam kajian MyCelebrityFashion.co.ukmengaku tidak percaya diri berpenampilan tanpa busana di hadapan pasangan. Mereka memilih tetap membalut tubuh, meski hanya sehelai kain, ketika bercinta.

Tapi, keputusan berbusana saat bercinta boleh membuat lelaki kecewa. Hanya 36 peratus lelaki yang menyukai wanita berbusana saat bercinta. Majoriti lelaki lebih menyukai wanita tanpa busana saat bercinta.

Keputusan kajian juga menunjukkan, sebanyak 61 peratus wanita mengaku lebih suka berhubungan seks lampu tidak menyala.Sementara di kalangan lelaki, hanya 37 peratus yang menginginkan berhubungan intim dalam keadaan gelap.

Penelitian ini dilakukan untuk mengetahui seberapa besar pakaian berpengaruh pada kepercayaan wanita berkaitan bentuk tubuhnya. “Fakta bahawa sebahagian besar wanita merasa lebih seksi dengan pakaian menunjukkan bahawa, walaupun kepercayaan diri soal tubuh dalam keadaan rendah, dengan pakaian hal itu bisa ditingkatkan,” kata Andy Barr, pengarah marketing MyCelebrityFashion.co.uk.

No comments:

Post a Comment